Jumaat, 8 September 2017

Formula Meningkatkan Kesuburan Wanita Dan Membantu Dari Keguguran Berulang

Bismillah,

Kesinambungan dari konsep natural yang diterapkan dalam semua group-group hamil cara natural yang kami kendalikan,kini telah sampai kepada kemuncak yang paling sukar.

Fokus kami kali ini lebih kepada kaedah mengekalkan kehamilan dan keguguran yang seakan menjadi “epidemic” hasil dari gabungan pengunaan pil-pil hormon,ubatan sintetik dan diet yang tidak seimbang selain persekitaran yang didapati telah mengucar kacirkan sistem reproduktif wanita serta membawa bersama kesan sampingan yang amat membimbangkan.

Nasihat kami supaya jangan terlalu cepat berputus asa dari rahmatNya…..

Penemuan terkini tentang satu formula herba yang pernah disyorkan oleh Institute for traditional medicine yang berpengkalan di Portland,Oregon untuk kegunaan semasa hamil mungkin membawa sinar baru bagi mereka yang memerlukan.

Formula klasik Angelica and Peony dengan komposisi enam jenis ramuan herba ini telah disyorkan kerana ia telah digunakan secara meluas di Negara China dan Jepun dan telah dipantau dalam banyak ujian klinikal berskala besar terhadap wanita hamil.

Kajian terhadap haiwan juga telah dilakukan dan ianya didapati tidak menunjukkan kesan teratogenik (kecenderungan untuk menyebabkan kecacatan kelahiran).

Pengalaman dengan formula ini adalah sangat positif. Ia digunakan untuk merawat ketidaksuburan wanita, morning sickness, anemia semasa kehamilan dan untuk mencegah keguguran. Ianya juga telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan di Jepun.

Berita yang terbaik sekali,hasil dari beberapa penyelidikan di jepun,formula ini bukan hanya berkesan membantu mengekalkan kehamilan malahan ia juga didapati berkesan merawat wanita yang kurang subur dan bermanfaat sekali bagi wanita yang merancang hamil (TTC) diusia yang agak lewat.

Formula hebat ini versi halal boleh didapati di SINI

Kredit :Group FB Hamil Cara Naural

0 ulasan:

Copyright © Info Kesihatan Wanita | Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com | BTheme.net      Up ↑